delfina-delettrez-jewels-meditation-presentation-of-never-too-light-collection-in-paris.jpgDelfina Delettrez igazi divat-arisztokrata, hiszen a Fendi-dinasztia negyedik generációjába született és ezt büszkén meg is mutatja a világnak. Ékszereit nagy érdeklődéssel fogadják, hiszen egyszerre szokatlanok és csábítóak, szellemes talizmatikus emléktárgyak, futurisztikus geometriai formák és mementi mori alkotások. Az esztétikai világára nagy hatással van Rio de Janeiro természeti környezete és a vad Róma.

A hölgy 2007. óta tervez ékszereket, de már most legendává vált. Jellegzetes ékszerdobozait az élvonalban értékesítik és számos híresség viselte már legszebb modelljeit: Beyoncé, Madonna, Taylor Swift, Cathrine Deneuve.

A tervező kislánya még csak két hónapos volt, amikor a márka a Lagerfelddel egyesült és elindították a párizsi Coletteben a népszerűsítését.

„Szeretek alkimistát játszani” – mondja Delfina. „Amikor eldöntöm, hogy ezt a követ választom a másik helyett, szeretném tudni, hogy mi befolyásolja a testem és az elmém.”

„Egy nap, miután megszereztem a kapcsolatot számos üzlettel, megígértem nekik: 'Nektek ékszerek kellenek. Igen, és én meg is csinálom őket!' Beletelt egy kis időbe, míg megértették, hogy mit is tettem...” – emlékezik vissza tréfásan.

cuff-bee-delettrez-300x300.jpgDelfina azonban arról sem feledkezett meg, hogy a létrehozott ékszerek komoly üzletet képviselnek. „Szépséggel voltam körülvéve, mióta megszülettem; minden nő arra inspirál engem, hogy lélegezzem a kreativitást és a szépséget, ami a lényegi alkotóelem” – mondja Delettrez.

Mentora és barátja Karl Lagerfeld. Határozottan úgy véli, hogy a különböző drágakövek és a fémek változatos hatással vannak az egyénre mind fizikai, mind érzelmi tekintetben. Modern művész, de mégis felhívja a figyelmet annak szükségességére, hogy tisztában legyünk a hagyományokkal, melyeket akár a több ezer éves ékszerek, motívumok képviselnek. Delfina minden új alkotása egy-egy eredeti design, melynek olyan tapasztalatokon kell alapulni, ami már korábban bizonyított.

A Transzcendentális Meditáció technikáját egy évvel ezelőtt sajátította el. „Láttam az eredményeket egy barátomon – szinte érzékeltem a fényt, ami őt körülvette” – árulta el Delfina. „Először azt hittem, hogy ez egy új kapcsolatnak az eredménye, de amikor rákérdeztem ő egyszerűen annyit válaszolt, hogy meditálni kezdett. Szóval én is részt vettem egy négy napos tanfolyamon, kaptam egy mantrát és elkezdtem.”

„A TM annyira könnyedén beilleszthető – naponta kétszer 20 perc elég. Meditáltam már a legfurcsább helyeken: múzeumokban, autókban, reptereken. Csak az kell hozzá, hogy míg végzed, legyen rajtad egy nagy sötét szemüveg és az emberek azt hiszik, alszol” – tanácsolta ragyogó mosollyal az ékszerek királynője.

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr836966919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása