steve-lukather2.jpg

Steve Lukather történelmet írt már a '70-es évek végén, amikor a Toto zenakar gitárosaként alkotott. A Toto zenekar egyike volt azon keveseknek, akik túlélték a tagcseréket, betegségeket és a sziporkázó zenei irányzatok sokszínűségét. 35 év alatt mintegy 35 millió lemez eladását tudhatják magukénak. Évtizedekkel azután, hogy elkezdték pályafutásukat, még mindig teltházas helyszíneken játszanak az Atlanti óceánon túl és innen.

Steve Lukather zenei pályája kiváló segítőjének tartja a Transzcendentális Meditáció gyakorlatát. Saját bevallása szerint „a meditáció ad nekem energiát!”

Ma már hihetetlen, hogy a művész „zenei ujjlenyomatát” 1500 album viseli – többek közt a Toto, Ringo Starr, a Peter Frampton Guitar Circus.

Steve és George Harrison együtt tanulták a meditációt. A két gitárvirtuóz jó barátságban volt, az 1990-es években többször játszottak együtt jótékonysági koncerteken is. Lukather visszaemlékezése szerint Harrison egy alkalommal így szólt hozzá: „A Transzcendentális Meditáció egy nagyon pozitív lelki dolog, amit én naponta használok.” Ezt követően sajátította el Steve is a technikát.

Amikor Los Angeles-i otthonában van, napi rutinja gitározással, munkával és meditációval telik.
A legendás gitáros a közelmúltban az Ultimate Classic Rocknak adott interjúban megjegyezte: „Én egy 56 éves srác vagyok, aki ugyanazt csinálja kisgyerek kora óta.”

„Jóban vagyok az életemmel. Korán fekszem, korán kelek; én már nem akarok a legrosszabb vagy a leggyorsabb fegyveres lenni a Nyugaton és hasonló marhaságok – amit az ember fiatalon csinál. Ötvenhat éves vagyok, és – tudod – igazán hálás a fellépésekért, hogy tényleg elismernek és szeretnek engem a hibáim ellenére is!”

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr327067443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása