Akár a „napi egy alma”, a gyakorlatban a Transzcendentális Meditáció rendszerese gyakorlása is távol tartja az orvost. Alább olvasható néhány vélemény arról, hogy milyen hatást gyakorolt a TM híres meditáló személyek egészségi állapotára.

Raquel Zimmermann, modell: „A Transzcendentális Meditáció megváltoztatta az egész életmódomat egy év alatt. Ezek között a legnagyobb változás négy hónappal ezelőtt következett be, amikor leszoktam a dohányzásról.”

Raquel-Zimmermann-image.jpg

Rick Rubin, zenei producer: „Nagyon nagy szerencsém volt. Fájt a nyakam és elmentem orvoshoz, aki kedvesen elmondta, hogy ezt az idegbecsípődést a stressz okozza, s hogy meg kell tanuljak meditálni. Így megtanultam, hogyan kell csinálni a Transzcendentális Meditációt.”

A meditáció az álmatlanságra is enyhülést hoz

Michael Wainwright, a Boodles ékszerbolt tulajdonosa: „Ami megváltoztatta az életemet, az a Transzcendentális Meditáció volt. Nagyon rossz alvó vagyok, ezért elmentem az orvoshoz tizenkét évvel ezelőtt, hogy egy kis segítséget kapjak. Ahelyett, hogy alvásproblémákkal foglalkozó pszichológus szakemberhez küldött volna, azt mondta nekem, hogy próbáljam meg a meditációt. Én már nem csak próbálom, hanem a rabja lettem”.

Oprah Winfrey műsorvezető-üzletasszony: „…És el sem tudja képzelni, hogy mi történt a cégnél. Azok, akik használják a TM-et, s korábban migrénnel küzdöttek, azoknak megszűnt ez a problémájuk. Az emberek jobban alszanak. Jobbak lettek a kapcsolataik. Az emberek kölcsönhatásba kerültek egymással, s ez egyre jobb minőséget nyert. Ez fantasztikus volt”.

295222_10151415907235045_1264102029_n.jpg

Sky Ferreira, énekes: „Eredetileg azért fordultam hozzá, hogy segítsen nekem a szorongásomon és az álmatlanságomon. Ez életem most már sínen van és a lámpalázam is elmúlt. Régebben azt gondoltam, hogy nem létezik gyógymód az én problémámra... Tegnap volt az első este, hogy nyolc órát végig tudtam aludni, teljesen természetesen, életemben először. Ez a módszer jobb, mint bármilyen gyógyszer vagy bármi más, amit eddig próbáltam.”

Mike Love, énekes-dalszerző, ex-Beach Boys: „Ez ad egyfajta könnyedséget anélkül, hogy alkoholt vagy kábítószert vennék igénybe. Ez volt a nagy előnye az életemben.”

A Beach Boys dalt is írt a TM-ről:

A Transzcendentális Meditáció rendszeres gyakorlása a depressziós problémákra is gyógyír lehet

Wes Carr, énekes-dalszerző, multi-instrumentalista: „Szorongással és depresszióval küzdöttem, melynek különböző megnyilvánulási formái voltak az életemben. Gyógyszereket is szedtem erre a betegségre, melyeket idővel sikerült elhagynom. A Transzcendentális Meditáció gyakorlása nagy hatással van rám, s az érzelmi jólétemre. Mikor elhanyagolom a gyakorlását, a belső világom kezd kissé összeomlani. Az agyam úgy érzi, hogy ködös minden, ingerlékenyebb vagyok és fizikailag is érzem a stressz fortyogását magam körül. Szóval kell meditálni! Már három éve vagyok TM-gyakorló, és ez a módszer jelentősen megváltoztatta a világomat.”

David Lynch filmrendező-producer, zeneszerző: „Úgy éreztem, hogy egészségesebb és kényelmesebb lett a testem. Az egész világ jobban nézett ki.”

David+Lynch+Foundation+Honors+Rick+Rubin+GMxMKZo_0M6x.jpg

A kardiovaszkuláris megbetegedések kiváló terápiájának bizonyul a TM

dr. Charlotte Bech, ájurvédikus orvoslással foglalkozó orvos és TM tanár: „A Transzcendentális Meditációt gyakorlatilag minden egyes betegemnek ajánlom, aki eljön a klinikára. Sokan közülük megtanulnak meditálni, és a módszer figyelemre méltó hatással van az egészségükre. Úgy működik, hogy enyhíti a stresszt – és a legtöbb betegség valamilyen módon kapcsolódik a stresszhez. Például a szív- és érrendszeri megbetegedések – a legtöbb ezek közül egyértelműen kapcsolódik a stresszhez. A magas koleszterinszint, a magas vérnyomás, a szívritmus zavarok, a szív körüli fájdalmak, az artériák eltömődése, az arteo-szklerózis, mind-mind különböző kardiovaszkuláris megbetegedések, melyeket a stressz hív elő. Ugyanez igaz az asztmára, a migrénre, a szklerózis multiplexre is. A Transzcendentális Meditáció pozitív hatást gyakorol ezekre a rendellenességekre.”

Díjmentes TM-előadások: TM-tanfolyam.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr796712289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása