harkin300x175.pngTom Harkin demokrata szenátor a 2013-as tanév utolsó diplomaosztóján örvendeztette meg a Maharishi Menedzsment Egyetem hallgatóit jelenlétével, humorával, bölcsességével, s mély elismeréssel fejezte ki nagyrabecsülését az intézmény felé.

Azzal kezdte beszédét: „Tudom, hogy én valószínűleg azért lettem kiválasztva ma szónoknak, mert Oprah nem volt elérhető.” Majd kifejezte elismerését a MUM oktatási koncepciójáért.

„Azt akarom, hogy tudják, én a legnagyobb tisztelettel és csodálattal érzek az egyetem iránt, mindazért, amit tesznek Iowáért, a nemzetért és a világért, és úgy gondolom, hogy ezen az egyetemen van a legjobb holisztikus megközelítése az oktatásnak és a helyes életvezetésnek az egész világon” – mondta a szenátor.

Harkin beszédével a szívekbe költözött, hiszen megjelölte az élet tíz szabályát. A 10. számú szabállyal kezdte:

„Ne essenek pánikba, fognak munkát találni!” Majd megnyugtatta a diplomásokat, hogy a MUM tökéletesen felkészítette őket: „A bizalmam alapja egy dolog – mert Önök a legjobb iskolába jöttek. Nincs semmi kétségem efelől, mint már mondtam. Csodálattal tölt el, amit az egyetem véghezvitt ilyen rövid idő alatt. Egyedülálló úton járnak, hogy „felsőbbek” legyenek a felsőoktatásban.”

Megnyugtatta azzal kapcsolatban is a végzős hallgatókat, hogy a Transzcendentális Meditáció technikája fontos a szakmai sikereikben, azt mondta: „Ezen az egyetemen az oktatás, a képzés középpontjában az elme felszabadítása áll. A tudatosság növekedéséről van szó. Itt már szépen felkészítették a hallgatókat, hogy milyen intellektuális és lelki kihívásokkal kell majd szembenézni a világban, ezért bizalommal indulhatnak el.”

Első számú szabályában arra ösztönözte a diplomásokat, hogy vállaljanak nagyobb részt, mint saját körülményeik biztosítása, hangsúlyozta, hogy járuljanak hozzá a közösség életének javításához. Azt is elmondta, hogy tudniuk kell, hogy kik ők és a Transzcendentális Meditáció segít majd megvalósítani ezt.

„A legtöbb ember közül, akiket ismertem azok közül akik mind boldogok és mind sikeresek is voltak mindannyian tudták magukról, hogy kik ők” – mondta. „Ez az egyetem megtanította Önöket, hogy hogyan tudják szellemi erejükkel túllépni a mindennapi viszontagságos élet kihívásait, és ehhez szükséges, hogy ismerjék önmagukat. Ez az intézmény jól felkészítette Önöket erre az utazásra.”

Majd beszédét követően még egy rövid megjegyzésre visszatért a mikrofonhoz, hogy „elmondja”: „Szeretlek titeket!” – mindezt jelnyelven.

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr776825527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása