Világszerte hat millió ember tanulta meg a Transzcendentális Meditáció technikáját. Közülük öt híres hölgy osztja meg véleményét a TM-mel kapcsolatban.

Katy Perry

katy-perry-roar-video-650-430.jpg

„Ez olyasmi, ami a Te egész további életedben veled lesz. Megtanulod a mantrát és soha nem hagy el, agyad legmélyebb rétegébe kerül. Azoknak az embereknek, akik kreatívak, ez olyan, mint egy „kreativitás csap”, ami soha nem ürül ki. Szóval én valójában sosem kapcsolok ki. A meditáció az egyetlen alkalom, amikor valóban relaxálok.”

Liv Tyler

Liv-liv-tyler-1235185_1024_768.jpg

„A Transzcendentális Meditáció elsajátítását követő héttől kezdve naponta kétszer csinálom a gyakorlatot; onnantól kezdve soha nem voltam kimerült többé, soha sem szenvedtem a fáradtságtól. Olyan volt ez a módszer, mintha felújította volna a testem egy igazán mély szinten. Hasonló volt, mintha egy hétig aludtam volna. Ettől a pillanattól kezdve egy új útra léptem. Úgy éreztem, hogy az idegrendszerem is teljesen másként reagál az eddigiekhez képest. Sokkal kevésbé vagyok aggodalmas és ideges és nyugodtan szemlélem a dolgokat. De azt is érzem, hogy sikerült meglelnem a fókuszomat is azon kívül, hogy kipihent vagyok.”

Lykke Li

Lykke-Li_2951575b.jpg

„Megpróbáltam kis millió menekülési utat, igyekeztem bővíteni a tapasztalataimat, még pszichedelikus szereket is kipróbáltam, jártam médiumhoz, jógázni, felkerestem sámánt, gyógyítókat, különféle terapeutákat. Végezetül, amikor először találkoztam David Lynchel, akinek elmondtam a problémáimat, megtaláltam, amit igazán kerestem és ez nem volt más, mint a Transzcendentális Meditáció. Megváltoztatta az életemet sok szempontból. Mélyen a szívemben dallam lakozik, ez tesz engem jobb dalszöveg íróvá, művésszé, de nőiességemet is ezen keresztül élem meg. Kapcsolatba kerülhettem mélyebb tudatommal, amelyből kristálytiszta látás érkezik. Egyre jobban érzem magam. Úgy érzem, hogy még sosem voltam ennyire boldog attól, hogy élek. A felhők között vagyok.”

Sky Ferreira

Sky-Ferreira-by-Hedi-Slimane01.jpg

„Nemrég kezdtem el a Transzcendentális Meditációt Bob Rothtal, a David Lynch Alapítványtól. Eredetileg azért fordultam hozzá, hogy segítsen nekem a szorongásomon és az álmatlanságomon. Ez életem most már sínen van és a lámpalázam is elmúlt. Régebben azt gondoltam, hogy nem létezik gyógymód az én problémámra... Tegnap volt az első este, hogy nyolc órát végig tudtam aludni, teljesen természetesen, életemben először. Ez a módszer jobb, mint bármilyen gyógyszer vagy bármi más, amit eddig próbáltam.”

Sheryl Crow

sheryl-crow-630.jpg

„Az egyik legfontosabb dolog, ami megváltoztatta az életemet az a meditáció. Egy egyszerű módszer, amely kikapcsolja az agyamat reggel 20 percre és este 20 percre. Ez talán nem tűnik soknak, de teret ad a napjaimnak. Ez a meditációs technika éberen tartja az elmémet a teljes nap alatt.”

Díjmentes TM-előadások: TM-tanfolyam.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr246699231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása