vintage-marie-amelie-01.jpg

Claudia Mason, amerikai modell, egzotikus szépség. Tizenhárom évesen fedezték fel, fényképészet legendáival dolgozott már a kilencvenes években is. Több neves divatszakember és tervező partnere volt, a teljesség igénye nélkül a Louis Vuitton, Fendi és a Versace kampányainak arca volt. Emellett színésznőként is remekelt, játékfilmekben (Outpatient; Celebrity), színházi előadásokban (Orpheus Descending), de például az MTV-ben is tevékenykedett egy ideig (Fashionably Loud).

Vezető divatlapok címlapjain számos alkalommal szerepelt, beleértve a Vogue, Elle és a Cosmopolitan hasábjait. Claudia blogot is vezet, legfrissebb bejegyzései között kedvenc spirituális gyakorlatáról, a Transzcendentális Meditációról írt.

„Szeretek meditálni” – írja Claudia. „Ez az első dolog, amit tenni akarok, miután felébredtem. Ez ad nekem alapot, tisztítja az elmémet, nyugtatja a szívem, energiával tölt fel engem az egész napra.”

„Nemrég tanultam meg a Transzcendentális Meditáció (TM) technikáját, és jaj, milyen „édes” ez! Hála a csodálatos segítőknek, a David Lynch Alapítványnak, most már a napi meditációs gyakorlat az életem! Ez egy gyakorlat, amit naponta kétszer húsz percig végzel minden egyes alkalommal. Ez teljesen megvalósítható és a jutalom hatalmas. A Transzcendentális Meditáció nekem boldogság érzést ad – a legjobb, amit valaha tapasztaltam! A TM feltölt engem belülről és mélyen ellazít, ez a legjobb dolog, ami történhet az agysejtekkel, valamint a test más részeivel is.”

Díjmentes TM-előadások: TM-tanfolyam.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://meditacio.blog.hu/api/trackback/id/tr826794855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása